انتخابات دشمنان نظام را ناامید و رسوا خواهد کرد 
کد خبر: 4202720
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

انتخابات دشمنان نظام را ناامید و رسوا خواهد کرد 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و رسوا خواهد کرد. 

آیت الله سید علیرضا عبادیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی،  نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند پس از انداختن رأی خود در صندوق در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید می‌کند، اظهار کرد: امروز خون پاک شهید قرنی تا علامه مطهری و خون شهید سلیمانی و علامه مصباح و خون ۲۵۰ هزار شهید این راه به بار نشسته و ستمگران بین‌المللی رسوا شدند.

وی افزود: انتخابات یک آزمایش بزرگ است، امید می‌رود با توجه به تلاش مسئولان متعهد و زحمت‌کش برای بردن صندوق رأی به مناطق مختلف در این شرایط آب و هوایی سخت، شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم که این حضور فعال و پرشوق و شور مردم خستگی‌ها را رفع خواهد کرد.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز بدترین نوع ظلم ها را در فلسطین انجام می‌دهد، گفت: امید است دست این رژیم خونخوار از سر مردم مظلوم فلسطین قطع شود و نوع بشر نفسی راحت با حذف لیبرال دموکراسی غربی که بدترین نوع حیوانیت است، بکشند. 

انتهای پیام
captcha